مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-06اقتصادي

46 گروه نظارتی در روز عید قربان ناظر ذبح دام در استان مرکزی هستند


سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: 46 گروه ثابت و سیار نظارتی روز عید قربان وظیفه بازرسی بهداشتی و ذبح شرعی در مکان های مجاز عرضه دام زنده در این استان را برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد فتاحی با بیان اینکه 46 گروه نظارتی روز عید قربان ناظر ذبح دام در استان مرکزی هستند اظهار کرد: این گروه ها متشکل از 63 نفر دامپزشک، بازرس بهداشت گوشت و ناظر ذبح شرعی وظیفه کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی بر کشتار دام ها در روز عید قربان را در استان مرکزی برعهده دارند.

وی افزود: ذبح دام در روز عید قربان امسان تنها در کشتارگاه های استان مرکزی انجام شده و ناظران ذبح شرعی برای بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی در روز عید قربان از ساعت 6 صبح تا 14 در این محل ها مستقر و آماده خدمت رسانی به مردم استان هستند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از بیماری های مشترک خطرناک بین انسان و دام از جمله تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و تب مالت، نیاز است مردم از هرگونه ذبح دام در منزل، معابر و خارج از کشتارگاه به شدت خودداری کرده و ذبح دام ها در کشتارگاه ها و زیر نظر بازرسان شرعی و بهداشتی این اداره کل انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 گروه نظارتی در روز عید قربان ناظر ذبح دام در استان مرکزی هستند

46 گروه نظارتی در روز عید قربان ناظر ذبح دام در استان مرکزی هستند