مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-06سياسي

دستور ویژه رییس دیوان عدالت اداری برای حل مشکلات ایثارگران و جانبازان


رییس دیوان عدالت اداری پس از بازدید از آسایشگاه جانبازان ثارالله دستور ویژه جهت رسیدگی به پرونده های جانبازان در دیوان عدالت اداری را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، رییس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری، به گزارشی از بازدید آسایشگاه جانبازان ثارالله و شرکت دانش بنیان در حوزه مهندسی پزشکی که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شده بود پرداخت و گفت: این بازدیدها به طور مستمر ادامه خواهد داشت تا برخی از مشکلاتی که در حوزه فعالیت دیوان عدالت اداری است در چهارچوب قانون و البته تکالیف اخلاقی حل و فصل شوند.

رییس دیوان عدالت اداری با تاکید بر حفظ ارتقای کرامت ایثارگران و استفاده از ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات آنان، گفت: برای درک بیشتر مسائل و مشکلات جانبازان حتما قضات رسیدگی کننده به پرونده های بنیاد شهید و امور ایثارگران به آسایشگاه ها مراجعه حضوری داشته باشند و از نزدیک با مشکلات آشنا شوند و در روند رسیدگی از تمام ظرفیت های قانونی استفاده کنند.

حجت الاسلام مظفری ضمن دستور ویژه جهت رسیدگی به پرونده های جانبازان، به معاونت اداری و استخدامی و کار و تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری درخصوص رسیدگی به نحوه برخی قرارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه رییس دیوان عدالت اداری برای حل مشکلات ایثارگران و جانبازان

دستور ویژه رییس دیوان عدالت اداری برای حل مشکلات ایثارگران و جانبازان