مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-06اقتصادي

طرح عرضه خودرو در بورس مجددا در مجلس به جریان می افتد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تصمیم وزارت صمت توقف عرضه خودرو در بورس، - نایب رییس کمیسوین صنایع گفت: طراحان عرضه خودرو در بورس در پی به جریان انداختن مجدد این طرح هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تصمیم وزارت صمت توقف عرضه خودرو در بورس، گفت:با عرضه هر کالا و محصولی در بورس هم رقابت در عرضه ایجاد و قیمت ها شکسته شده و در نتیجه شفافیت ایجاد می شود، در واقع در بورس متقاضی تعیین کننده است و نه عرضه کننده.

وی افزود: در بحث عرضه خودرو در بورس، چون در حال حاضر میزان عرضه ما به اندازه کافی نیست و تقاضا زیاد است بنابراین زمانی که به این صورت است دیگر متقاضی تعیین کننده نیست و در این حالت ممکن است قیمت حاشیه بازار وارد بورس شود و در نتیجه این قیمت مشروعیت پیدا کند.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد:لذا با توجه به اینکه عرضه و تقاضا در حال حاضر متوازن نیست لذا عرضه مدیریت نشده و بدون حساب کتاب در بورس می تواند اشکال ایجاد کند.

جدی با تاکید بر اینکه ما هم موافق عرضه خودرو در بورس هستیم به شرط اینکه قیمت حاشیه بازار مشروعیت پیدا نکند، گفت:زمانی که عرضه از تقاضا بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح عرضه خودرو در بورس مجددا در مجلس به جریان می افتد

طرح عرضه خودرو در بورس مجددا در مجلس به جریان می افتد