مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-06پزشكي

هشدار! احتمال اوج گیری مجدد کرونا در کهگیلویه


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از احتمال افزایش مجدد کرونا در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید منصور تقوی در جمع خبرنگاران از احتمال افزایشی شدن روند ابتلاء به بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مراکز  و پایگاه های بهداشتی و درمانی شهرستان کهگیلویه برای تزریق دوزهای تکمیلی و یادآور واکسن کرونا در حالت آمادگی کامل هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: ضروری است مردم نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا خصوصا استفاده از ماسک توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به روند افزایشی بیماری کرونا در برخی از کشورها و همچنین کشورهای همسایه، نگرانی هایی در خصوص احتمال به وجود چنین روند افزایشی در کشور ما نیز وجود دارد لذا ضروری است مردم نسبت به  این مهم حساس بوده و رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا به خصوص استفاده از ماسک در اماکن سربسته، شلوغ و فاقد تهویه مناسب و همچنین فاصله فیزیکی مناسب از افراد مشکوک به کرونا را در فعالیت های خود لحاظ نموده و نسبت به تکمیل نوبت های  دریافت واکسن کووید 19 اقدام کنند.

تقوی ادامه داد: در همین راستا برای افراد جزء گروه های پرخطر استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی مناسب در زمان حضور در خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار! احتمال اوج گیری مجدد کرونا در کهگیلویه

هشدار! احتمال اوج گیری مجدد کرونا در کهگیلویه