مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-06سياسي

با تمام توان پیگیر محرومیت زدایی در مناطق محروم آذربایجان غربی هستیم


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام جدی دولت برای رفع محرومیت از استان، طرح شنبه های محرومیت زدایی را راهکاری در راستای خدمت رسانی بهینه به محرومان استان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری محمدصادق معتمدیان در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری و دستور ریاست محترم جمهوری مبنی بر حمایت از محرومان، اظهارداشت: در راستای خدمت رسانی بهینه به محرومان جامعه، برنامه ای تحت عنوان شنبه های محرومیت زدایی هر هفته با حضور مدیران ارشد استانی در آذربایجان غربی برگزار می شود و با تمام توان پیگیر محرومیت زدایی در استان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه رفع محرومیت زدایی محلات 11 گانه شهرستان ارومیه که در معرض آسیب اجتماعی قرار دارند، خاطرنشان کرد: تعداد افراد پشت نوبت مستمری به تفکیک در این محلات مشخص شده و ضروری است نسبت به تخصیص اعتبار توانبخشی و برقراری مستمری این افراد تدابیر لازم از سوی سازمان بهزیستی کشور اندیشیده شود.

استاندار آذربایجان غربی برقراری مستمری و حق پرستاری برای معلولان استان، تاسیس 10 مرکز توانبخشی شبانه روزی جهت بیماران روان و ذهنی، توسعه 7 مرکز روزانه چند معلولیتی با تخصیص یارانه، تخصیص اعتبار ویژه جهت تامین س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تمام توان پیگیر محرومیت زدایی در مناطق محروم آذربایجان غربی هستیم

با تمام توان پیگیر محرومیت زدایی در مناطق محروم آذربایجان غربی هستیم