مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:172022-07-06اجتماعي

امکان اصلاح سفارش کتب درسی فراهم شد


ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی پایه های اول، هفتم و دهم که از پنجم تیرماه آغاز شده بود تا 11شهریور ادامه دارد.

همچنین از 12 تیرماه امکان اصلاح سفارش کتب درسی برای تمام دانش آموزان فراهم شده که این امر تا 31 شهریور ماه امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طبق جدول زمانبندی اعلامی از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 تمامی دوره های تحصیلی از طریق سامانه و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می شود: امکان اصلاح سفارش کتب درسی فراهم شد بر این اساس، ثبت نام کتب درسی میان پایه ها به اتمام رسیده و ثبت سفارش اینترنتی کتاب درسی دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم که از روز یکشنبه، پنجم تیرماه آغاز شده بود تا 11شهریور ادامه دارد.

همچنین در برخی موارد ممکن است دانش آموز به دلایلی همانند تغییر رشته تحصیلی، تکرار پایه، جهش به پایه بالاتر یا جابجایی محل تحصیل خود، خواستار اصلاح سفارش در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی باشد، برای اصلاح سفارش قبلی خود می تواند پس از ثبت نام در مدرسه محل تحصیل از 12 تیر تا31 شهریور ماه اقدام کنند.

شیوه ثبت نام و ثبت سفارش خرید کتاب درسی به طور کلی ثبت نام از طریق مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی و به دو شیوه فردی و یا گروهی قابل انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان اصلاح سفارش کتب درسی فراهم شد

امکان اصلاح سفارش کتب درسی فراهم شد