مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 07:172022-07-06اقتصادي

برای اولین بار لوله پلی اتیلن جایگزین لوله فلزی در نفت و گاز گچساران شد


خط لوله آبرسانی از تلمبه خانه سردشت تا پازنان 2 با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به طول 7500 متر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران علی اکبر حافظی نیا در آیین افتتاح این خط لوله در جمع خبرنگاران اظهارکرد: رسالت تلمبه خانه آبرسانی سردشت با ظرفیت 4هزار متر مکعب تامین آب مناطق عملیاتی رگ سفید 2، سیامکان، پازنان2 و بی بی حکیمه است که همین موضوع نقش این واحد را در پشتیبانی از تولید دو چندان می کند.

وی افزود: خط لوله فلزی آبرسانی با توجه به قدمت طولانی، وجود رسوبات و املاح سنگین در آب، دچار فرسودگی شده بود که با توقف در تامین آب تاسیسات عملیاتی به ویژه مجتمع پالایشگاهی گاز و گاز مایع900 در پازنان دو هزینه زیادی را برای ترمیم و رفع اشکال به شرکت تحمیل می کرد.

رییس اداره تعمیرات و نگهداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: ابعاد کار با تشکیل کارگروه و شبیه سازی از طریق اداره فرآورش با همکاری اداره خوردگی فلزات مورد بررسی و نتیجه به مدیران ارشد انعکاس داده شد و طی جلسات متعدد بهترین انتخاب با توجه به شرایط جایگزین نمودن لوله پلی اتیلن به جای لوله فلزی بود تا با سرعت عمل این مهم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اولین بار لوله پلی اتیلن جایگزین لوله فلزی در نفت و گاز گچساران شد

برای اولین بار لوله پلی اتیلن جایگزین لوله فلزی در نفت و گاز گچساران شد