مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 02:272022-07-05بين الملل

پیام اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی به حجاج: ما را فراموش نکنید


جمعی از اسرای فلسطینی طی بیابیه ای خواستار توجه بیشتر به مسجد الاقصی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعی از اسرای فلسطینی طی بیابیه ای از داخل زندانهای اشغالی، اتاق های قرنطینه و سلولهای انفرادی، به امت عربی و اسلامی به طور خاص و حاجیان عزیزمان به طور ویژه، سلامی محبت آمیز و پیامی آمیخته با حسرت و دلتنگی می فرستیم.

امروز با شما صحبت می کنیم، از طریق یک پیام مکتوب و فردا با شما رو در رو صحبت می کنیم و انشاالله در مسجد الاقصی با شما ملاقات خواهیم کرد.

مقدر شده است که بین محراب نماز و جهاد متحد شویم و از نقطه صفر به مقابله با این اشغالگر بپردازیم و در یک حالت درگیر دائمی باشیم که سبب افزایش ایمان و تقوا در ما گردیده است.

حاجیان عزیز ما امروز در بهترین روزهای خداوند متعال زندگی می کنیم و شما در پاک ترین نقطه روی زمین هستید و دل ما مشتاق گام نهادن در این زمین است.

ما از شما درخواست می کنیم و همه امیدواریم که ما را در دعاهایتان فراموش نکنید و این نعمت را به ما ارزانی بدارید، چنان که زندان اشغالگران و زنجیر لعنتی آن ها، ما را از آن محروم کرده است.

برای ما استقامت و پیروزی و شکیبایی بر سختی ها و آزادی هایمان را از پروردگار بخواهید و خداوند غم و اندوه ما را به زودی برطرف کند و خانواده های خود را ببینیم و بیت المقدس را به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی به حجاج: ما را فراموش نکنید

پیام اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی به حجاج: ما را فراموش نکنید