مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 22:572022-07-05بين الملل

کلید ثبات عراق، حل مشکلات اربیل - بغداد از طریق گفتگو است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لیندسی گراهام سناتور آمریکایی و هیأت همراه او اعم از الینا رومانوسکی سفیر آمریکا در عراق، ژنرال جان برنان فرمانده نیرو های ائتلاف بین المللی و تعدادی از دیپلمات ها و افسران ارشد آمریکایی با نیچروان بارزانی رییس .

- لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای جنوبی آمریکا و هیأت همراه او با رییس منطقه کردستان عراق دیدار و درباره تحولات این کشور گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لیندسی گراهام سناتور آمریکایی و هیأت همراه او اعم از الینا رومانوسکی سفیر آمریکا در عراق، ژنرال جان برنان فرمانده نیرو های ائتلاف بین المللی و تعدادی از دیپلمات ها و افسران ارشد آمریکایی با نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان عراق دیدار کردند.

در این دیدار اوضاع عراق و روند سیاسی در این کشور، آخرین تحولات جنگ علیه تروریسم، روابط اربیل-بغداد و گفتگو برای حل مشکلات دو طرف و نیز اوضاع سوریه و پرونده کُرد های آن بررسی شد.

بنابر گزارش خبرگزاری عراق (واع)، دو طرف در این دیدار بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات منطقه تأکید کرده و گفتند که خطر تروریسم و بازگشت داعش یک تهدید حقیقی برای امنیت و ثبات عراق و سوریه است و ضروری است که با این خطر مقابله شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید ثبات عراق، حل مشکلات اربیل - بغداد از طریق گفتگو است

کلید ثبات عراق، حل مشکلات اربیل - بغداد از طریق گفتگو است