مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 19:572022-07-05سياسي

روایتی از تازه داماد خوش شانس و صاحبخانه ای که 5 مستاجر را صاحب خانه کرد


اراک؛ صدای بله عروس خانم در دفترخانه 56 اراک که بلند شد، نقل های رنگارنگ همراه با سکه های مبارک باد در اتاق پخش و صدای دست و لی لی لی مهمانان تا فاصله چند متری دفترخانه پیچید.

علی و سمیه بعد از سال ها عاشق هم بودن در نهایت با رضایت خانواده پای سفره عقد نشستند و تصمیم گرفتند زندگی مشترک خود را بلافاصله پس از برگزاری جشن مختصر و به ساده ترین شکل ممکن و بدون ریخت و پاش های مراسم عروسی آغاز کنند.

علی صالحی جوان 30 ساله اراکی و شاگرد مکانیکی که پنج ماه از تشکیل زندگی مشترکش می گذرد، با اشاره به سختی های پیدا کردن خانه برای تشکیل زندگی به خبرنگار فارس می گوید: فردای روزی که عقد کردیم، کارمان شد دنبال خانه گشتن و رفتن از این بنگاه به آن بنگاه، از این سر شهر به آن سر شهر و هرچه بیشتر می گشتیم، کمتر خانه مدنظر خود را پیدا می کردیم.

  وی بیان می کند: وام ازدواج همسرم را برای پول پیش خانه و وام ازدواج خودم را برای خرید بخشی از وسایل زندگی در نظر گرفتیم، اما با وام ازدواج هم نمی توانستیم خانه ای مناسب پیدا کنیم، چرا که قیمت رهن و اجاره خانه بسیار بالا بود و با درآمد ناچیز من همخوانی نداشت و با آن تنها می توانستیم پول رهن را بپردازیم و برای اجاره های یک میلیون تا سه میلیون تومان با مشکل مواجه می شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از تازه داماد خوش شانس و صاحبخانه ای که 5 مستاجر را صاحب خانه کرد

روایتی از تازه داماد خوش شانس و صاحبخانه ای که 5 مستاجر را صاحب خانه کرد