مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 19:272022-07-05سياسي

سیدمهدی هدایت سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جلسه ای که با حضور صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد، از زحمات کاوه حاجی علی اکبری، - مراسم معارفه سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد و سیدمهدی هدایت به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جلسه ای که با حضور صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد، از زحمات کاوه حاجی علی اکبری، مدیرعامل اسبق سازمان نوسازی شهر تهران تقدیر و تشکر به عمل آورده شد و سیدمهدی هدایت معارفه شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در این مراسم با اشاره به عملکرد و اقدامات صورت گرفته در سازمان نوسازی شهر تهران، عنوان کرد: سازمان نوسازی نشان داده که قامت بلندی دارد و اقدامات ارزشمندی در این سازمان از زمان تأسیسش در سال 47 تاکنون انجام شده است.

صارمی با اشاره به اعتماد دولت به شهرداری تهران در موضوع تولید مسکن، خاطرنشان کرد: افقی که برای دهه آینده سازمان نوسازی شهر تهران رقم خواهد خورد، قطعاً با گذشته تفاوت خواهد داشت.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: شهر تهران به عنوان پایتخت نظام جمهوری اسلامی از معدود شهر های بزرگ جهان است که می بایست الگوی مدیریت شهری نوین را تجربه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدمهدی هدایت سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران شد

سیدمهدی هدایت سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران شد