مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-05سياسي

جوکار: شهر باید یک مدیر داشته باشد


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر این که شهر باید متولی و یک مدیر داشته باشد، گفت: اجرای طرح مدیریت جامع شهری برای جلوگیری از خسران و ضرر مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد صالح جوکار ظهر امروز در جلسه هماهنگی مدیریت شهری با اشاره به اهمیت فرا رسیدن روز دهیاری و شهرداری ها، با بیان این که طرح جامع شهری در دستور کار مجلس است، اظهار کرد : هدف از این طرح در راستای این بوده است که شهر باید متولی و یک مدیر داشته باشد.

وی افزود: مدیران متعدد نمی توانند برای یک حوزه شهری تصمیم بگیرند و تداخل نظرات، تصمیمات و اجرا سبب خسران و زیان برای مردم خواهد شد و کار به شکل صحیح و درست پیش نخواهد رفت.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که طرح جامع شهری بدون شک اثرات بسیار مثبتی در شهرها خواهد داشت، گفت: یقیناً شهرداری ها به عنوان متولی شهر می توانند ارزش گذاری کار خود را در سطح عالی تر و بهتر مشاهده کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرداری ها به عنوان مدیریت شهری ما در حوزه های مختلف می توانند با اجرای طرح جامع شهری به بهترین شکل ممکن در راستای خدمت رسانی به مردم اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: شهر باید یک مدیر داشته باشد

جوکار: شهر باید یک مدیر داشته باشد