مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 18:522022-07-05سياسي

استفاده از تمام ظرفیت ها برای تسهیل در تردد زوار حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه


همه تلاش خودمان را به کار خواهیم بست تا در مرز شلمچه و چذابه، همه ظرفیت ها را به میدان بیاوریم تا اربعینی باشکوه رقم خورده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در نخستین نشست مشترک مقامات ارشد ایرانی و عراقی مسئول در گذرگاه مرزی شلمچه، اظهارکرد: در تمام سالیانی که گذشت هرگز تاریخ به خود ندیده که اینگونه جمعیت های میلیونی برای زیارت اربعین حسینی به کشور عراق عزیمت کنند.

وی افزود: هیچ فردی در این اجتماع بزرگ، نمی تواند ادعا کند که ما این جمعیت را آورده ایم، بلکه این قلوب را خداوند بهم نزدیک کرده تا اینگونه اجتماع عظیمی رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: از آن جهت که حادثه عاشورا بسترساز حکومت جهانی حضرت ولی الله اعظم (عج) هست، خداوند متعال قلب ها را در آستانه ظهور متوجه کربلای معلی کرده تا از طریق وجود مقدس حضرت سیدالشهداء(ع) این بستر ظهور فراهم شود.

وی گفت: در روایات داریم که یک قدم در مسیر کربلا معادل ثواب یک حج است ؛ همه ما که در این جا هستیم و همه مواکبی که در این مسیر قرار گرفتند باید توجه داشته باشند که اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) باید به قدری با شکوه باشد که نگاه جهانی باید به آن اینگونه باشد که امت اسلامی خود را برای ظهور آماده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت ها برای تسهیل در تردد زوار حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه

استفاده از تمام ظرفیت ها برای تسهیل در تردد زوار حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه