مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 18:372022-07-05اقتصادي

وزیر صمت پروژه های فولادی را در اصفهان افتتاح کرد


وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از فولاد سبای فولاد مبارکه، واحدهای گاززدایی و کربن زدایی تحت خلأ و اسمز معکوس ثانویه این مجموعه صنعتی را افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بعد از ظهر امروز در بازدید از فولاد سبای فولاد مبارکه، واحدهای گاززدایی و کربن زدایی تحت خلأ (V.

O.

D & V.

D) و اسمز معکوس ثانویه (RO2) این مجموعه صنعتی را افتتاح کرد.

با بهره برداری از واحدهای گاززدایی و کربن زدایی تحت خلأ با ظرفیت 300 هزار تن در سال، تنوع سبد محصولات مجتمع فولاد سبا توسعه می یابد و درجه های جدیدی شامل فولاد الکتریکی، فولاد مورد نیاز برای صنایع خودروسازی، فولاد مورد نیاز برای انتقال نفت و گاز و فولاد ضد زنگ به سبد تولیدی این مجتمع اضافه شد که نقش مهمی در تامین نیاز بازار داخل خواهد داشت.

عملیات اجرایی پروژه واحدهای گاززدایی و کربن زدایی تحت خلأ از 12 بهمن ماه 1400 آغاز شده بود؛ پروژه اسمز معکوس ثانویه RO2 فولاد سبا طی مدت 44 ماه در مساحتی بالغ بر 3 هزار و 200 متر مربع ایجاد شده که ازجمله مزایای آن می توان به کاهش مصرف آب و استفاده حداکثری از پساب های صنعتی و بهداشتی، کاهش آب برگشتی تولیدی واحد RO1 و تولید آب صنعتی با مشخصات مورد نیاز خطوط تولید اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت پروژه های فولادی را در اصفهان افتتاح کرد

وزیر صمت پروژه های فولادی را در اصفهان افتتاح کرد