مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 18:272022-07-05سياسي

گیلان جلودار پیری جمعیت در کشور/41 میلیارد تسهیلات به زوج های جوان پرداخت شد


معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به وضعیت نامناسب جمعیت و فرزندآوری در استان گیلان گفت: استان گیلان جلودار پیری جمعیت در استان گیلان است لذا اگر اقدامات عاجلی در این خصوص اتخاذ نشود وضعیت از این هم بدتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین مصطفی پور عصر امروز در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه بحران جمعیت در کشور به یک بحران مبدل شده است، اظهار کرد: متأسفانه به دلیل سیاست های غلط در دولت های گذشته اکنون با بحران جمعیت در کشور مواجه هستیم.

  وی با اشاره به  وضعیت نامناسب جمعیت و فرزندآوری در استان گیلان گفت: استان گیلان جلودار پیری جمعیت در کشور است لذا اگر اقدامات عاجلی در این خصوص اتخاذ نشود وضعیت از این هم بدتر خواهد شد.

  معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با تاکید بر توجه همه دستگاه ها به سیاست گذاری در خصوص افزایش جمعیت در کشور بیان کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری به دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی در خصوص سیاست گذاری و در راستای افزایش فرزندآوری در کشور است.

  مصطفی پور با بیان اینکه خروجی جلسات ستاد تنظیم خانواده و جمعیت باید منجر به نتیجه شود، تصریح کرد: باید تمامی دستگاه های ذیربط ستاد تنظیم خانواده و جمعیت با یک وحدت رویه و انسجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان جلودار پیری جمعیت در کشور/41 میلیارد تسهیلات به زوج های جوان پرداخت شد

گیلان جلودار پیری جمعیت در کشور/41 میلیارد تسهیلات به زوج های جوان پرداخت شد