مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-05اقتصادي

زنگ کارآفرینی پس از بازنشستگی/ پرورش دهنده موفق شترمرغ: محصول روی دستمان نمی ماند


رحیم رحمانیان کشاورز موفق در شهرستان چگنی است که پس از بازنشستگی در شرکت توزیع برق به کشاورزی و تولید شترمرغ مولد روی می آورد، او به دلیل مدیریت درست و اقداماتی از جمله اجرای سیستم نوین آبیاری و تولید شترمرغ مولد یکی از بهره برداران موفق است.

- خبرگزاری فارس لرستان - نسرین صفربیرانوند، رحیم رحمانیان کشاورز موفق در شهرستان چگنی است که پس از بازنشستگی در شرکت توزیع برق به کشاورزی و تولید شترمرغ مولد روی می آورد، او به دلیل مدیریت درست نه تنها در حوزه کشاورزی بلکه در حوزه پرورش شترمرغ یکی از بهره برداران موفق است.

رحمانیان که حدود 70 سال سن دارد سراغ زمین های پدری خود در شهرستان چگنی بخش ویسیان می رود، او هدف از این کار را تولید محصولات کشاورزی همچنین گوشت شتر مرغ در استان عنوان می کند و می گوید: من به این دلیل سراغ کشاورزی و شترمرغ رفتم که نیاز بازار استان را تامین کنم و خوشبختانه توانستم نتیجه تلاش و زحمات خود را هم بگیرم.

این کشاورز و پرورش دهنده موفق لرستانی معتقد است: در صورت حمایت دولت از صنعت پرورش شتر مرغ در استان علاوه بر افزایش تولید شاهد درآمدزایی و اشتغال مناسب هم خواهیم بود.

به بهانه انتخاب و معرفی رحیم رحمانیان به عنوان یکی از کشاورزان موفق با او گفت وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ کارآفرینی پس از بازنشستگی/ پرورش دهنده موفق شترمرغ: محصول روی دستمان نمی ماند

زنگ کارآفرینی پس از بازنشستگی/ پرورش دهنده موفق شترمرغ: محصول روی دستمان نمی ماند