مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-05سياسي

رییس سازمان پدافند غیرعامل: آسیب پذیری دشمنان در حوزه سایبری قطعا بیش از کشور ماست


سردار جلالی با تاکید بر اینکه آسیب پذیری دشمنان در حوزه سایبری قطعا بیش از کشور ماست، گفت: جمهوری اسلامی حق دفاع مشروع در برابر تهاجمات سایبری با منبع مشخص از کشور های متخاصم را برای خود محفوظ می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به برنامه ریزی گسترده دشمن برای آسیب رساندن به زیرساخت های حیاتی کشور به ویژه از طریق جنگ سایبری اظهار کرد: دشمنان ملت ایران برای آسیب زدن به ظرفیت ها و زیرساخت های کشور راهبرد عملیات ترکیبی را اتخاذ کرده است.

دشمن ابتدا نقاط آسیب پذیر را شناسایی کرده و سپس با استفاده از همین نقاط ضعف ضربه می زند.

معمولاً چنین آسیب پذیری هایی، آسیب پذیری ذاتی است که در سیستم های سایبری وجود دارد و فرصت حمله سایبری را در اختیار دشمنان قرار می دهد.

وی ادامه داد: در سال های اخیر همزمان با گسترش جنگ سایبری علیه جمهوری اسلامی ایران قدرت بازدارنگی کشور در این حوزه افزایش و آسیب پذیری های موجود تا حد زیادی کاهش یافته است.

سردار جلالی گفت: علاوه بر آسیب پذیری ذاتی که در فضای سایبر وجود دارد در برخی موارد نیز دشمن از کم توجهی دستگاه ها و سازمان های مختلف برای ایجاد اختلال در روند خدمات رسانی به مردم استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان پدافند غیرعامل: آسیب پذیری دشمنان در حوزه سایبری قطعا بیش از کشور ماست

رییس سازمان پدافند غیرعامل: آسیب پذیری دشمنان در حوزه سایبری قطعا بیش از کشور ماست