مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 16:272022-07-05سياسي

اصلاح قانون مطبوعات به یک مطالبه تبدیل شود/ پیگیر بیمه خبرنگاران هستیم


قانونی که در گذشته برای مطبوعات و اصحاب رسانه تصویب شده، دیگر جوابگو نیست و درخواست برای تغییر و اصلاح قانون مطبوعات باید به یک مطالبه اصلی خبرنگاران تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عباس محمدیان عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان اردبیل و دیدار با خبرنگاران این مجموعه، با اشاره به این که قانون مطبوعات نیازمند تغییر و تحول اساسی است اظهار کرد: قانونی که در سال 1378 برای مطبوعات تصویب شده، دیگر جوابگوی این قشر نیست و اصحاب رسانه با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم می کنند.

وی با تاکید به این که اصحاب رسانه از طریق نمایندگان مجلس برای تغییر قانون اقدام کنند افزود: پای کار بودن دولت انقلابی، فرصت مناسبی است تا با لایحه اصلاح قانون مطبوعات شاهد حل مشکلات مربوط به قشر خبرنگار و رسانه در جامعه باشیم.

 رییس سازمان بسیج رسانه کشور ادامه داد: خبرگزاری فارس از جمله رسانه هایی است که می تواند مهم ترین و راهبردی ترین نقش ها را در تربیت خبرنگاران و نیروی های انقلابی داشته باشد و نقش چشم گیری در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا کند.

بخشی از مشکلات خبرنگاران تا پایان سال مرتفع می شود محمدیان تصریح کرد: خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی و حافظان امنیت جامعه هستند و به شراطی به لحاظ شرایط کاری و اقتصادی، جهادگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون مطبوعات به یک مطالبه تبدیل شود/ پیگیر بیمه خبرنگاران هستیم

اصلاح قانون مطبوعات به یک مطالبه تبدیل شود/ پیگیر بیمه خبرنگاران هستیم