مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 16:172022-07-05دانش

70 پژوهش شناختی در مسیر توسعه قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان، متخصصان، استادان و پژوهشگران فعال در مراکز دانشگاهی و موسسات علمی کشور با ارائه 70 طرح تحقیقاتی و پژوهشی درهجدهمین فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - 70 طرح پژوهشی و فناورانه درحوزه علوم شناختی ارائه شد تا با توسعه فعالیت های نوآورانه، زمینه برای توسعه محصولات و خدمات این حوزه فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان، متخصصان، استادان و پژوهشگران فعال در مراکز دانشگاهی و موسسات علمی کشور با ارائه 70 طرح تحقیقاتی و پژوهشی درهجدهمین فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آمادگی خود را برای مشارکت و فعالیت های علمی و تخصصی در حوزه دانش و فناوری های شناختی اعلام کردند.

این طرح ها و ایده های پژوهشی از سوی علاقه مندان به فعالیت های تحقیقاتی از 37 مرکز دانشگاهی و موسسات علمی و تخصصی برای بررسی و داوری به ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شده است.

ارتقای مهارت های شناختیستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در هجدهمین دوره فراخوان در سه حوزه افزایش هم افزایی از پایان نامه ها و رساله های دانشجویی در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 پژوهش شناختی در مسیر توسعه قرار گرفت

70 پژوهش شناختی در مسیر توسعه قرار گرفت