مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:572022-07-05سياسي

انتقاد فرماندار خمام از عدم استقرار ادارات در این شهرستان


فرماندار شهرستان خمام با انتقاد از عدم استقرار ادارات در این شهرستان گفت: شهرستان جدیدالتأسیس خمام، دارای قابلیت های بسیاری است که با استقرار ادارات می تواند نمود پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسفندیار جوشن امروز در نشست خبری در سالن جلسات فرمانداری خمام با بیان اینکه خمام یک شهرستان تازه تأسیس است و نیاز به استقرار ادارات دارد، اظهار کرد: امیدواریم نیروهای خوب و توانمندی خصوصاً برای بخش روابط عمومی فرمانداری خمام در نظر بگیریم تا در عرصه اطلاع رسانی خوب انجام وظیفه کنیم.

وی با تبریک روز قلم به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: از رسانه ها می خواهیم دست ما را در یک کار مهم بگیرند تا اتفاقات خوبی در شهرستان جدیدالتأسیس خمام بیفتد.

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه هنوز برخی از ادارات در شهرستان خمام مستقر نشده اند، افزود: با وجود پی گیری های انجام شده توسط فرماندار قبلی هنوز برخی ادارات را در شهر خمام نداریم، البته پس از حضور در این شهرستان برآوردی انجام دادیم و مکاتبات بسیاری انجام دادیم.

جوشن با بیان اینکه اداره بنیاد مسکن شهرستان خمام در رشت مستقر بود و مردم برای انجام امور اداری خود بسیار سرگردان می شدند، تصریح کرد: نخستین اداره ای که به صورت نمایندگی در شهرستان خمام بود بنیاد مسکن بود با وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار خمام از عدم استقرار ادارات در این شهرستان

انتقاد فرماندار خمام از عدم استقرار ادارات در این شهرستان