مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-05سياسي

50 کانکس برای اسکان موقت به مناطق زلزله زده استان هرمزگان ارسال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در پی زلزله بامداد شنبه در استان هرمزگان و با حضور سعید سلیمانی، - در پی زلزله بامداد شنبه در استان هرمزگان و با توجه به شدت حادثه، مدیرعامل بنیاد احسان و مدیر قرارگاه فوریت های امدادی بنیاد احسان در منطقه حضور پیدا کرده و با بازدید از مناطق آسیب دیده دستورات لازم جهت بهبود شرایط مردم را صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در پی زلزله بامداد شنبه در استان هرمزگان و با حضور سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان و علیرضا خسروبابایی، مدیر قرارگاه فوریت های امدادی بنیاد احسان اقلام امدادی از جمله 50 کانکس اسکان موقت، 20 هزار آب معدنی و 10 هزار کنسرو به منطقه ارسال شد.

با توجه به ضرورت تامین غذای گرم، آشپزخانه سیار احسان در منطقه مستقر شده است و روزانه 4 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع می شود، همچنین نانوایی سیار احسان نیز در منطقه به طبخ نان مشغول است.

همچنین به علت گرمای هوا گروه های جهادی متخصص همکار بنیاد احسان برای تعمیر وسایل سرمایشی و لوازم منزل در منطقه حضور پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 کانکس برای اسکان موقت به مناطق زلزله زده استان هرمزگان ارسال شد

50 کانکس برای اسکان موقت به مناطق زلزله زده استان هرمزگان ارسال شد