مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:322022-07-05فناوري

نقش ایرانسل در تحقق آرمان های شهر هوشمند بررسی شد


پنل تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر دوشنبه 13 تیر 1401، در قالب سومین نمایشگاه شهر هوشمند برگزار شد.

غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، 12 تیر 1401، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این پنل تخصصی، با حضور مهندس حسین مهویدی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) و مهندس محسن یوسف پور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در خصوص تجهیزات زیرساخت و ارتباطات برگزار شد.

مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در این پنل، طی سخنانی با موضوع بررسی نقش ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در تحقق آرمان های شهر هوشمند ، تأکید کرد: هوشمندسازی می تواند امکانات بسیار کارآمدی را در ساختار مدیریت جوامع ایجاد کند و راهکارهای شهر هوشمند، گستره وسیعی از اقدامات را در بر می گیرد که برای انتخاب هر یک از آن ها، باید توانمندی ها و سرمایه های جامعه محلی را در نظر گرفت.

وی در ادامه، به تعریف مفهوم شهر هوشمند و بیان تفاوت های هوشمندسازی شهری، با اقدامات لازم برای ایجاد شهر پایدار و شهر دیجیتال پرداخت و تفاوت شهر دیجیتال و شهر هوشمند را در چهار حیطه زمین، زیرساخت، شهروندان و مدیریت، قابل بررسی دانست.

یوسف پور همچنین انواع شهرهایی با محوریت عوامل فناوری را شامل شهر اطلاعات، شهر دیجیتال، شهر مجازی، شهر هیبریدی و شهر فراگستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ایرانسل در تحقق آرمان های شهر هوشمند بررسی شد

نقش ایرانسل در تحقق آرمان های شهر هوشمند بررسی شد