مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:222022-07-05پزشكي

عمل های جراحی در بیمارستان شهدا تبریز متوقف شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پی اختلال در ارائه برخی از خدمات جراحی در مرکز آموزشی درمانی شهدا توضیحاتی در خصوص خرابی دو دستگاه سی آرم (اسکنر تصویربرداری با اشعه ایکس) این بیمارستان ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد احمدیان بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وجود اتاق های عمل متعدد در مرکز آموزشی درمانی شهدا، از طریق دو دستگاه سی آرم خدمات ارائه می شود و این دستگاه ها تعمیری هستند و توسط کارشناسان شرکت مستقر در تهران تعمیر می شود.

وی افزود: متاسفانه این دستگاه ها سه روز پیش مجدداً خراب شدند و اعمال جراحی کنسل شد.

احمدیان با اشاره به اهتمام دانشگاه در راستای رفع مشکلات احتمالی طی ماه های گذشته گفت: معاونت درمان از ماه ها قبل به دنبال رفع این مشکل به صورت اساسی بود و در حال حاضر در تلاش هستیم تا در کمترین زمان ممکن تعمیر انجام شود.

وی از خرید دستگاه های جدید سی آرم خبر داد و افزود: ازهیات امنای ارزی چهار دستگاه سی آرم برای مرکز آموزشی درمانی شهدا در حال تهیه هستیم ولی به علت عدم موجودی هنوز تحویل نگرفتیم و در این بین مقروض بودن دانشگاه به هیات امنای ارزی، تحویل دستگاه های سی آرم (اسکنر تصویربرداری با اشعه ایکس) را با مشکل مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل های جراحی در بیمارستان شهدا تبریز متوقف شد

عمل های جراحی در بیمارستان شهدا تبریز متوقف شد