مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-05پزشكي

استقرار چادرهای مناسب در عرفات برای زائران حج/ زائران مراقب گرمازدگی باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در پانزدهمین نشست مسئولان بیمارستان مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه، - نشست هیات پزشکی هلال احمر ایران با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشورمان و رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در آستانه ایام تشریق در کشور عربستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در پانزدهمین نشست مسئولان بیمارستان مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه، گزارش اقدامات مراکز درمانی ایران برای خدمت به زائران ایرانی در حج تمتع ارائه شد.

دکتر پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در این نشست گفت: تحقیقات و مطالعات لازم انجام شده و شرایط آب و هوایی در ایام تشریق بررسی شده تا برای سلامت حجاج و پیشگیری از بیماری، گرمازدگی و خستگی زائران در مناسک حج، اقدامات لازم انجام شود.

کولیوند افزود: چادر های مناسب در عرفات برای زائران استقرار یافته و سیستم های خنک کننده برای این چادر ها در نظر گرفته شده است بنابراین داخل چادر ها با مشکلی مواجه نیستیم، اما اگر زائران تردد غیر ضروری بیرون از چادر ها داشته باشند با مشکل گرمازدگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار چادرهای مناسب در عرفات برای زائران حج/ زائران مراقب گرمازدگی باشند

استقرار چادرهای مناسب در عرفات برای زائران حج/ زائران مراقب گرمازدگی باشند