مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-05پزشكي

زنگ هشدار خیز دوباره کرونا در اصفهان به صدا درآمد


پژمان عقدک، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت کرونا در استان اظهار داشت: در دو هفته گذشته کرونا در استان روند افزایشی داشته است و نسبت تست های روزانه که زیر 5 درصد بود در حال حاضر به 25 تا 30 درصد رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه تعداد افراد بستری در بیمارستان نیز نزدیک به دو برابر شده است، افزود: بیماران بستری در آی سی یو هم تا حدودی افزایش پیدا کرده است.

عقدک با بیان اینکه بر اساس آمار در سطح ملی کمتر از 10 درصد از ماسک استفاده می کنند، بنابراین رعایت پروتکل ها کاهش پیدا کرده است، گفت: در تعداد زیادی از استان های کشور روند افزایشی کرونا شکل گرفته است و به نظر می آید در استان اصفهان هم روند افزایشی حاکم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بعد از دو هفته که مرگ و میر ناشی از کرونا در استان ثبت نشده بود در دو روز پشت سر هم یک مرگ داشته ایم، بیان کرد: اگر مردم می خواهند از پیک بعدی کرونا در امان بمانند باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه در فضای بسته مردم حتماً باید از ماسک استفاده کنند و فاصله را رعایت کرده و تهویه مناسب نیز وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: شهروندان برای تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند به ویژه اینکه وزارت بهداشت تزریق دز چهارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ هشدار خیز دوباره کرونا در اصفهان به صدا درآمد

زنگ هشدار خیز دوباره کرونا در اصفهان به صدا درآمد