مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-05سياسي

سند 2030 به صورت خزنده در کشور اجرا می شود


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای کامل سند تحول بنیادین به عنوان یک سند بالادستی در نظام انقلاب اسلامی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای آموزش و پرورش فردیس که صبح امروز برگزار شد؛ بر لزوم اهتمام ویژه آموزش و پرورش در اجرای سند تحول به عنوان یک سند بالادستی در نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: چقدر به اجرای سند تحول بنیادین اهتمام داریم؟!  وی یکی از موارد سند تحول را تصویب طرح رتبه بندی معلمان دانست و گفت: این طرح اگرچه تصویب شد، اما بر اساس خواسته سند تحول نبود.

طرح رتبه بندی معلمان که تصویب آن را در بوق و کرنا کردیم و برای آن بر سر معلمان منت گذاشتیم، چیزی بیشتر از افزایش حقوق معلمان نبود.

اجرای کلیشه ای یک قسمت از سند تحول، مناسب نیست.

سند تحول باید به صورت کامل اجرا شود و حتی در نواحی آموزش و پرورش اجرای کامل سند تحول در دستور کار باشد و برای آن برنامه وجود داشته باشد.

   نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که برای اجرای سند تحول بنیادین که نتیجه آن تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است؛ چه برنامه ای داریم؛ تاکید کرد: از مدیر مدرسه تا وزیر باید برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030 به صورت خزنده در کشور اجرا می شود

سند 2030 به صورت خزنده در کشور اجرا می شود