مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:472022-07-05اجتماعي

20 درصد از مدارس استان ایلام نیاز به بازسازی دارند


مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: در طول این سالها اقدامات بسیار خوبی در حوزه بازسازی و نوسازی مدارس صورت گرفته اما در حال حاضر 20 درصد از مدارس ما نیاز جدی به بازسازی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز جلال حمره مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام در سمینار منطقه ای معاونین دفتر فنی و کارشناسان برق و تاسیسات و معماری که در استان ایلام برگزار شد گفت: مشکلات و نحوه زندگی در دوران دفاع مقدس باعث شده مردمان ایلام بسیار مصمم و سخت کوش باشند در طول این 8 سال مردم ایلام کاشانه خود را ترک نکردند بلکه روزها به دامن کوه ها پناه برده و شب ها به زندگی خود برمی گشتند و همین باعث شد که مردمانی پر اراده و مصمم تربیت شوند.

وی با اشاره به این که استان ایلام باتمام محرومیتی که دارد از نظر نیروی انسانی غنی و ثروتمند است افزود: شهید داریوش رضایی نژاد با علم خود دشمنان ایران اسلامی را مصمم کرد که او را حذف کنند، هوش زیاد و تعهد داریوش بود که باعث شد دشمنان ایران به تکاپو افتاده و او را ناجوانمردانه در مقابل چشم خانواده و کودکش ترور کنند.

مدیر کل نو سازی مدارس استان ایلام گفت: ایلام دارای مردمانی با رنج هوشی بالایی است و در دوران های مختلف نخبگان ارزشمندی را تحویل نظام جمهوری اسلامی ایران داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد از مدارس استان ایلام نیاز به بازسازی دارند

20 درصد از مدارس استان ایلام نیاز به بازسازی دارند