مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-05اقتصادي

سازمان بورس: فعلاً امکان فروش سهام عدالت وجود ندارد


اگر قرار بود این سهام برای فروش در اختیار مردم قرار بگیرد، مسوولان ارزش ریالی سهام عدالت که نفری 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان بود را به صورت نقدی به مردم پرداخت می کردند.

- مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه اکنون هیچ تصمیمی برای فروش سهام عدالت به روش مستقیم و غیرمستقیم اتخاذ نشده است، گفت: از همان ابتدا ماهیت سهام عدالت نگهداری از این سهام توسط سهامداران بود تا بتوانند به صورت سالانه از محل سود این سهام منتفع شوند.

پیمان حدادی در گفت وگو با ایرنا به آخرین وضعیت فروش سهام عدالت اشاره کرد و افزود: اکنون هیچ خبری در زمینه آغاز فروش سهام عدالت نیست و تصمیمی از سوی مسوولان در این زمینه اتخاذ نشده است.

وی اظهار داشت: از همان ابتدا ماهیت سهام عدالت نگهداری از این سهام توسط سهامداران بود تا بتوانند به صورت سالانه از محل سود این سهام منتفع شوند.

حدادی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود این سهام برای فروش در اختیار مردم قرار بگیرد، مسوولان ارزش ریالی سهام عدالت که نفری 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان بود را به صورت نقدی به مردم پرداخت می کردند.

مشاور رییس سازمان بورس با بیان اینکه هدف سیاست گذار در سال 85 که تصمیم به ارائه سهام عدالت به مردم گرفت، ارائه سود و منفعت به مردم بود، گفت: سهام عدالت جزو سهام ارزنده بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بورس: فعلاً امکان فروش سهام عدالت وجود ندارد

سازمان بورس: فعلاً امکان فروش سهام عدالت وجود ندارد