مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-05بين الملل

افشای جنگ های محرمانه آمریکا در جهان


یک نشریه آمریکایی اسنادی را فاش کرده است که نشان می دهد ایالات متحده آمریکا به طور محرمانه و تحت عنوان مبارزه با تروریسم، در سراسر جهان جنگ نیابتی به راه انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وبگاه آمریکایی اینترسپت گزارش کرده است که ایالات متحده تحت عنوان مبارزه با تروریسم، دست کم 23 جنگ نیابتی در سراسر جهان انجام داده است.

بر اساس مقاله ای که اخیراً در اینترسپت منتشر شده است، ایالات متحده از یک مرجع مخفی به نام 127e برای راه اندازی حداقل 23 جنگ نیابتی از سال 2017 استفاده کرده است.

این رسانه مدعی شده است که به اسنادی دست یافته است که قبل از این تاکنون دیده نشده بود و با مقام های عالی رتبه آگاه از این موضوع گفت وگو کرده است.

اینترسپت اسناد را از طریق قانون آزادی اطلاعات دریافت کرده است و می گوید که این اسناد برای اولین بار رسماً تأیید می کند که حداقل 14 برنامه موسوم به 127e تا همین سال 2020 در غرب آسیا و مناطق آسیا-اقیانوسیه فعال بوده است.

بر اساس این گزارش، در مجموع، طبق گزارش ها، پنتاگون 23 برنامه جداگانه 127e را بین سال های 2017 تا 2020 در سراسر جهان راه اندازی کرد که 310 میلیون دلار برای مالیات دهندگان آمریکایی هزینه داشت.

وبگاه اینترسپت توضیح می دهد که 127e یکی از چندین مجوزهای تقریباً ناشناخته است که در دو دهه گذشته کنگره به وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جنگ های محرمانه آمریکا در جهان

افشای جنگ های محرمانه آمریکا در جهان