مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-05اقتصادي

10 درصد از برق موزد نیاز صنعت مشمول محدودیت مصرف شد


امسال از 630 هزار مگاوات برق مورد نیاز صنعت برق در کشور تنها 10 درصد مشمول محدودیت ها و طرحهای مدیریت مصرف شده است و 580 هزار مگاوات برق دیگر برای بخش صنعت به صورت مستمر در حال تامین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق ظهر امروز طی تماس تصویری در همایش سندیکای برق خراسان، بیان کرد: در این تابستان محدودیتها به گونه ای نبوده که فشار زیادی بر صنعت وارد شود و تلاش شده است تا با توسعه ظرفیتها، حتی نیازی به اعمال مدیریت مصرف و محدودیت نباشد و شرایط به گونه ای پیش برود که تولید مناسبی در حوزه برق صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: در این راستا توسعه زیرساختها به ویژه افزایش ظرفیت نیروگاهی کشور به میزان 6 هزار مگاوات در دستور کار قرار گرفت که تاکنون از این میزان چهار هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی و یا شبکه انتقال جدید ایجاد شده است.

سخنگوی صنعت برق گفت: امسال از 630 هزار مگاوات برق مورد نیاز صنعت برق در کشور تنها 10 درصد مشمول محدودیت ها و طرحهای مدیریت مصرف شده است و 580 هزار مگاوات برق دیگر برای بخش صنعت به صورت مستمر در حال تامین است.

رجبی مشهدی ادامه داد: هشت درصد از موارد مزبور که مشمول طرحهای مدیریت مصرف قرار گرفته اند، صنایع بزرگ در داخل و خارج از شهرکهای صنعتی کشور هستند که در این راستا در توافق با وزارت صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد از برق موزد نیاز صنعت مشمول محدودیت مصرف شد

10 درصد از برق موزد نیاز صنعت مشمول محدودیت مصرف شد