مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-05اقتصادي

حکایت کارخانه ای در دل منطقه محروم/ «نازچین»، نازی که خریدار نداشت


چهار سال از تعطیلی کارخانه نازچین که با هدف کمک به منطقه محروم تأسیس شده بود، می گذرد و به ازای هر روز، به بدهی های سنگین کارخانه اضافه می شود و امکان احیای آن را سخت تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، کارخانه نازچین در منطقه محروم قره بلاغ شهرستان فسا متناسب با موقعیت جغرافیایی و اشتغال مردم منطقه به کشاورزی، با هدف خرید محصولات کشاورزان و تبدیل آن به محصولاتی چون رب گوجه و انواع کنسروها به همت یکی از جانبازان دفاع مقدس پایه ریزی و احداث شد.

اما تکانه های اقتصادی که کشور در سال های اخیر تجربه کرد، مشکلات بسیاری را برای واحدهای مختلف اقتصادی به ویژه بخش تولید رقم زد که کارخانه نازچین فسا نیز از آن بی نصیب نماند.

 مدیرعامل و مالک کارخانه نازچین سال 86 به عنوان کارآفرین برتر کشوری برگزیده شد، اما سه سال بعد، مشکلات کارخانه شروع شد و سرانجام در سال 97 با معوقات بسیار بانکی، تعطیل شد.

خرج تراشی ها، تولید کارخانه را به تعویق انداخت عبدالمحمد بلاغی، 53 ساله، مالک کارخانه نازچین که از ناحیه پا جانباز است، به فارس گفت: از سال 73 شروع به احداث کارخانه کردیم، سال 75 راه اندازی اولیه شد و سال 86 طرح را توسعه دادیم.

وی ادامه داد: وقتی طرح توسعه تکمیل شد، شروع به کار کردیم و به عنوان کارآفرین برتر کشوری برگزیده شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت کارخانه ای در دل منطقه محروم/ «نازچین»، نازی که خریدار نداشت

حکایت کارخانه ای در دل منطقه محروم/ «نازچین»، نازی که خریدار نداشت