مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-05اجتماعي

مهارت آموزان فنی و حرفه ای 18 ماه در واحدهای تولیدی آموزش می بینند


معاون آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: نیروهای تربیت شده فنی حرفه ای مهارت های آموزشی واقعی را بدون محدودیت ظرف 18 ماه در واحدهای تولیدی فرامی گیرند و یک مربی از سازمان فنی و حرفه ای نیز برکار نظارت دارد و محتوای تئوری را به آن ها آموزش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محمدرضا شاه پسند صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: قصد داریم در سازمان فنی و حرفه ‍ ای بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد کنیم در این راستا کارگروه مهارت آموزی ایجاد شده تا بتوان هم نظام آموزشی را اصلاح کرد و هم برنامه های آموزشی را به سمت کاربردی شدن و تقاضامحور شدن پیش برد.

معاون آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: نیروهای تربیت شده در این راستا مهارت های آموزشی واقعی را بدون محدودیت ظرف 18 ماه فرامی گیرند، این افراد تا سقف 15 نفر در هر واحد تولیدی حضور پیدا می کنند و یک مربی از سازمان فنی و حرفه ای نیز بر کار نظارت دارد و محتوای تئوری را آموزش می دهد.

شاه پسند افزود: مهارت های بنگاه داری، ارتباط با مشتری، بهبود تراز مالی و دیگر مهارت های مورد نیاز برای تاسیس یک واحد صنعتی یا تولیدی در اختیار این افراد در حال تربیت قرار داده می شود و با در اختیار گذاشتن QR کد بازرسان سازمان می توانند هرزمان به اطلاعات این افراد دست پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزان فنی و حرفه ای 18 ماه در واحدهای تولیدی آموزش می بینند

مهارت آموزان فنی و حرفه ای 18 ماه در واحدهای تولیدی آموزش می بینند