مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-05اقتصادي

کنترل جمعیت سگ های ولگرد در قم نیازمند حمایت قضایی است


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: برخورد و کنترل صحیح با سگ های ولگرد در مرتبه نخست نیازمند حمایت های قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به معضل افزایش جمعیت سگ های ولگرد در داخل حریم شهری قم، اظهار داشت: از طرفی تعداد سگ های ولگرد در شهر به میزانی پراکنده بوده که امکان کنترل کامل آن ها وجود ندارد و از طرفی انجمن های حامی حیوانات نیز با تجمعات خود مانع از مدیریت این حیوانات می شوند.

وی با بیان اینکه برخورد و کنترل صحیح با سگ های ولگرد در مرتبه نخست نیازمند حمایت های قضایی است، ابراز کرد: هر بار که نسبت به جمع آوری این حیوانات اقدامی می شود سریعاً هجمه های رسانه ای علیه مجموعه مدیریت شهری شروع می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: هم اکنون در محور بلوار غدیر، پردیسان، انتهای بلوار جمهوری اسلامی و مرجعیت، ورودی جعفریه، بستر رودخانه قم انتهای فرهنگیان و برخی نقاط دیگر  به صورت مستمر شاهد توزیع غذا در بین سگ های ولگرد هستیم، که این مساله سبب ازدیاد جمعیت آن ها و به هم خوردن روند طبیعی زاد و ولدشان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل جمعیت سگ های ولگرد در قم نیازمند حمایت قضایی است

کنترل جمعیت سگ های ولگرد در قم نیازمند حمایت قضایی است