مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-05سياسي

افتتاح پروژه آبخیز تا جالیز در دهم مرداد/ 50 گروه جهادی در هرمزگان فعال هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز نشست خبری عزمیت جهادگران تابستان با حضور سردار محمد زهرایی؛ رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد که وی در ابتدا گفت: - رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ما اصلاحیه قانون بسیج سازندگی را انجام داده ایم و اگر رای بیاورد باعث می شود تا گروه های جهادی در دستگاه ها رسمیت پیدا می کنند و اکر کسی جانش را از دست داد، شهید خدمت محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز نشست خبری عزمیت جهادگران تابستان با حضور سردار محمد زهرایی؛ رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد که وی در ابتدا گفت: هرکار عملیاتی که در کف میدان انجام می شود با رسانه و مردم ضریب پیدا می کند ومردم تکثیرکننده واقعی و حقیقی فعالیت ها هستند و دشمن به رسانه بسیار توجه می کند.

وی ادامه داد: دشمن با دروغ جلوه دادن موضوعات در رسانه سعی می کند اذهان را به سمت و سوی خود ببرد و درحال حاضر آب شرب روستایی و کشاورزی در روستا ها مسئله هست، اما رسانه می تواند سگ های ولگرد قم را آنقدر بزرگ نمایی کند که به عنوان مسئله مطرح شود و دشمن در جنگ روایت ها از کاه، کوه می سازد.

یکی از ایراداتی که در بسیج سازندگی داریم این است، نتوانستیم آن چیزی که در کف میدان توسط نیرو های جهادی و مردم انجام می شود را بازتاب درست رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه آبخیز تا جالیز در دهم مرداد/ 50 گروه جهادی در هرمزگان فعال هستند

افتتاح پروژه آبخیز تا جالیز در دهم مرداد/ 50 گروه جهادی در هرمزگان فعال هستند