مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-05اجتماعي

یک بام و دو هوا در سیستان و بلوچستان + فیلم


محس حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان، سامانه بادهای 120 روزه در شمال استان که موجب وزش تندبادهای شدید، و سامانه مونسون در نواحی جنوبی که موجب بروز بارشهای سنگین و سیلاب در این نقاط شده ، این روزها استان سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر قرار داده است.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان حیدری گفت: در شبانه روز گذشته ایرانشهر با 26.

5 میلی متر بارندگی دومین شهر پربارش کشور و زابل با تندباد 119 کیلومتر بر ساعت رکورد دار وزش سریعترین باد در ایران بوده است.

 وی با اشاره به سرعت باد منطقه سیستان گفت: تندباد امروز که یکی از سریعترین تندبادها در 36 سال اخیر در منطقه سیستان بوده است، دید افقی در زابل را به 200 و زهک را به حدود 100 متر کاهش داده است.

این مقام مسئول بیان داشت: از روز گذشته تا کنون از 44 ایستگاه هواشناسی در سراسر استان گزارش بارندگی شده است که توابع شهرستان نیکشهر، ایرانشهر و خاش بیشترین مقادیر بارشها را دریافت نموده اند.

  مدیرکل هواشناسی استان از تداوم بارش ها در مناطق جنوبی استان خبر داد و افزود: بادهای 120 روزه منطقه سیستان نیز همچنان تداوم خواهند داشت لذا توصیه می شود هم استانی های عزیز به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی به هشدارهای صادر شده از سوی هواشناسی توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوا در سیستان و بلوچستان + فیلم

یک بام و دو هوا در سیستان و بلوچستان + فیلم