مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-05سياسي

صنعت تولید مسکن موتور رشد اقتصادی و تاثیرگذار بر صنایع مادر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس امروز (سه شنبه 13 تیرماه 1401) در همایش الزامات و سازوکار های فنی، - بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در همایش الزامات و سازوکار های فنی، اجتماعی و اقتصادی تحقق نهضت ملی مسکن گفت: صنعت تولید مسکن موتور رشد اقتصادی و تاثیرگذار بر صنایع مادر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس امروز (سه شنبه 13 تیرماه 1401) در همایش الزامات و سازوکار های فنی، اجتماعی و اقتصادی تحقق نهضت ملی مسکن با اشاره به برخی از عوامل مشکلات مسکن و اقدامات پژوهشگران این مرکز در راستای بهبود بخشی به وضعیت کنونی، بیان داشت: تاثیر حوزه مسکن بر رشد و توسعه اقتصادی کشور غیر قابل انکار است.

وی افزود: صنعت تولید مسکن علاوه بر تاثیرات ژرف اجتماعی و فرهنگی به لحاظ اقتصادی نیز دارای اهمیت ویژه ای است چرا که همچون موتور رشد و توسعه اقتصاد کشور عمل می کند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس خاطرنشان کرد: بخش مسکن با ایجاد رشد اقتصادی و اشتغال آفرینی در بخش ساختمان و بخش های وابسته از طریق تاثیر بر مخارج مصرفی، سرمایه گذاری و تغییرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت تولید مسکن موتور رشد اقتصادی و تاثیرگذار بر صنایع مادر است

صنعت تولید مسکن موتور رشد اقتصادی و تاثیرگذار بر صنایع مادر است