مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-05دانش

سهمیه هیات علمی و جایگزین سربازی به دانشجویان نمونه اختصاص یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تینا مولایی دانشجوی رشته دندانپزشکی مقطع دکتری حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه به نمایندگی از دانشجویان وزارت بهداشت، - نماینده دانشجویان نمونه وزارت بهداشت خواستار بازنگری امتیازات مادی و معنوی تخصیص یافته به دانشجویان نمونه کشوری و اختصاص سهمیه جذب هیات علمی برای دانشجویان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تینا مولایی دانشجوی رشته دندانپزشکی مقطع دکتری حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه به نمایندگی از دانشجویان وزارت بهداشت، در حضور دکتر ابراهیم رییسی به ارائه سخن پرداخت.

بیست و نهمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری با حضور رییس جمهور، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و جمعی از مسوولان دانشگاهی و اساتید در محل دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

در این مراسم از 13 تن از برگزیدگان دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین از برگزیدگان دانشگاه های وزارت علوم و همچنین اساتید و اعضای هیت علمی تقدیر به عمل امد و برگزیدگان جوایز خود را از رییس جمهور دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه هیات علمی و جایگزین سربازی به دانشجویان نمونه اختصاص یابد

سهمیه هیات علمی و جایگزین سربازی به دانشجویان نمونه اختصاص یابد