مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-05سياسي

درمان ناباروری برای 3.5 میلیون زوج 90 درصد رایگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، رییس مجمع نمایندگان البرز در دومین همایش بزرگ الگوی سوم زن مسلمان ایرانی که در مصلی شهرستان نظرآباد برگزار شد، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص الگوی سوم زن مسلمان، گفت: زنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ضمن تبیین مقام زن در عرصه های سیاسی و اجتماعی عصر حاضر گفت زنان مسلمان ایرانی ثابت کردند که می توان عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال در عرصه های مختلف فعال و تاثیرگذار بود.

در ادامه این همایش، فاطمه محمدبیگی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس نیز به عنوان سخنران این همایش، گفت: کاهش رشد جمعیت، جوانان، کاهش ازدواج و فرزند آوری ریشه درخت تنومند یک جامعه را می خشکاند، بار سالمندی بر دوش عموم مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: کمیسیون مشترک جمعیت مجلس، قانون جمعیت جوان را تصویب کرد، 21 چالش از نبود اشتغال، خوابگاه متاهلی، عدم حمایت از زوجین کارمند، کارگر و دانشجو و عدم حمایت از مادران در مشاغل تا مرخصی زایمان و شیردهی شناسایی شد.

طلاق در 20 سال گذشته 7 برابر شده است محمد بیگی با اشاره به اینکه عدم آشنایی زوجین با مهارت های زندگی موجب افزایش 7 برابری طلاق در دو و نیم دهه گذشته شده است، تصریح کرد: قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان ناباروری برای 3.5 میلیون زوج 90 درصد رایگان شد

درمان ناباروری برای 3.5 میلیون زوج 90 درصد رایگان شد