مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-05اقتصادي

5 هزار برگ گواهی معاینه فنی برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین خراسان شمالی صادر شد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از صدور 5 هزار و 141 برگ گواهی معاینه فنی برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین استان طی 3 ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد،صبح امروز سعید سبحانی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: در بهار امسال، 4 هزار و 53 برگ گواهی معاینه فنی در مرحله نخست و هزار و 88 برگ گواهی معاینه فنی در مرحله دوم (پس از اصلاح عیب ناوگان) صادر شده است.

وی با اشاره به افزایش 8.

5 درصدی گواهی نامه معاینه فنی در این مدت گفت: فقط ناوگانی که در معاینه فنی نمره قبولی را کسب کنند مجاز به دریافت بارنامه حمل کالا و صورت وضعیت برای جابجایی مسافر در جاده ها هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: سه مرکز معاینه فنی در شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین فعال است که وضعیت آج لاستیک ها، در و شیشه ها، چراغ ها و کمربند بازدید و تست ترمز، نور و آلاینده ها، لغزش جانبی چرخ ها و.

در این مراکز انجام می شود.

وی با تاکید بر این که معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین با هدف افزایش ایمنی تردد و کاهش میزان آلودگی هوا انجام می شود، ادامه داد: مراکز معاینه فنی خودرو هر ماه از سوی پلیس راهور، اداره های کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار برگ گواهی معاینه فنی برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین خراسان شمالی صادر شد

5 هزار برگ گواهی معاینه فنی برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین خراسان شمالی صادر شد