مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-05اقتصادي

بیمه بیکاری کارگران زلزله زده هرمزگان پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مجتبی معین وزیری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان درباره ارائه خدمات به زلزله زدگان هرمزگان اظهار داشت: - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: به تمام کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که واحد ها و محل کار آن ها در اثر زلزله دچار آسیب شده بیمه بیکاری تعلق می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مجتبی معین وزیری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان درباره ارائه خدمات به زلزله زدگان هرمزگان اظهار داشت: حسب دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تمام ارکان و زیر مجموعه های مرتبط با وزارتخانه مکلف شده ا ند نسبت به ارائه خدمت به زلزله زدگان شهرستان های بندرلنگه و خمیر اقدام کنند.

وی افزود: تمام کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که واحدها و محل کار آن ها در اثر زلزله دچار آسیب شده مشمول مقررات بیمه بیکاری می شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ادامه داد: مطابق تبصره 2 ماده 2 قانون بیمه بیکاری، بیمه شدگانی که به علت بروز حوادث قهریه از جمله زلزله بیکار می شوند بدون در نظر گرفتن حداقل سابقه در بند الف ماده 6 قانون بیمه بیکاری از حمایت پرداخت ماهانه مقرری بیمه بیکاری برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه بیکاری کارگران زلزله زده هرمزگان پرداخت می شود

بیمه بیکاری کارگران زلزله زده هرمزگان پرداخت می شود