مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-05سياسي

ضرورت ارائه تدوین سند تحول شهرداری برای رفع تناقضات مطرح شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی در جریان هفتادو ششمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران در تذکری در خصوص نامه ای که خطاب به مشاور رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور در فضای مجازی منتشر شده گفت: - رییس کمیته سلامت شورای شهر در خصوص اهمیت تدوین سند تحویل و تحول شهرداری تهران عنوان کرد: دو فوریت این موضوع در ابتدای فعالیت شورای ششم تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی در جریان هفتادو ششمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران در تذکری در خصوص نامه ای که خطاب به مشاور رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور در فضای مجازی منتشر شده گفت: متاسفانه اعلام شده 18نفر این نامه را امضا کردند و 3 نفر امتناع کردند که چنین موضوعی صحت ندارد و هر 21 نفر عضو نامه مربوطه را امضا کردند، چراکه همه اعضا مدافع حق و حقوق کارکنان شهرداری هستیم.

وی با تاکیدبر اینکه هنوز نامه رسمی از سوی ریاست شورای شهر امضا نشده است و همچنین این نامه برای امضا به دست اعضا نرسیده است افزود: کارکنان شهرداری بدانند اعضا همواره مدافع حقوق آنان هستند.

رییس کمیته سلامت شورای شهر همچنین در خصوص اهمیت تدوین سند تحویل و تحول شهرداری تهران عنوان کرد: دو فوریت این موضع در ابتدای فعالیت شورای ششم تصویب شد تا کنون اقدامی در این مورد ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارائه تدوین سند تحول شهرداری برای رفع تناقضات مطرح شده

ضرورت ارائه تدوین سند تحول شهرداری برای رفع تناقضات مطرح شده