مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-05بين الملل

ژاپن 57 چهره و 6 شرکت روسی را تحریم کرد


رسانه های روسیه گزارش کردند که ژاپن به بهانه جنگ اوکراین، 57 شخصیت و 6 نهاد و شرکت روسی را تحت تحریم قرار داد که معاون نخست وزیر روسیه و دو مقام منطقه خرسون نیز در آن لیست قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های کشور ژاپن به بهانه وضعیت فعلی اوکراین، تحریم ها علیه شخصیت های روس و بلاروسی را گسترش دادند و تحریم هایی را نیز علیه صادرات این دو کشور وضع کردند.

خبرگزاری روسی تاس در این خصوص گزارش کرد، دولت ژاپن امروز (سه شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که تحریم هایی علیه صادرات 90 شرکت  به روسیه وضع کرده است و دارایی های 57 شخصیت و 6 شرکت روس را مسدود خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در بین افرادی که در لیست تحریم های ژاپن قرار گرفته اند می توان به دیمیتری گریگورنکو معاون نخست وزیر روسیه، سرگیی رولدوگین  نوازنده ویولون، کریل استرموسوف معاون رییس اداره مدنی-نظامی منطقه خرسون و خانواده الکسی مورداشوف رییس هیأت مدیره سورستال و پاورماشین اشاره کرد.

از طرف دیگر، 45 نیروی نظامی روسیه نیز در لیست سیاه ژاپن قرار گرفتند.

ژاپن پیش از این چندین بسته تحریمی علیه روسیه وضع کرده بود و بیش از 800 نفر از روسیه، بلاروس، دونتسک و لوهانسک را هدف قرار داده بود و بیش از 200 شرکت و سازمان روس و بلاروسی را نیز در لیست سیاه قرار داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن 57 چهره و 6 شرکت روسی را تحریم کرد

ژاپن 57 چهره و 6 شرکت روسی را تحریم کرد