مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-05بين الملل

پهپادهای حزب الله؛ موضوع جلسات محرمانه صهیونیست ها


رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که نهادهای امنیتی و رسانه ای تل آویو از ترس افزایش فعالیت پهپادهای حزب الله لبنان، جلساتی محرمانه برگزار کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه 13 رژیم صهیونیستی فاش کرد که بعد از حضور پهپادهای حزب الله لبنان در میدان گازی کاریش ، مقامات امنیتی تل آویو امروز در سایه ترس ها از فعالیت های بیشتر پهپادی جنبش یک جلسه محرمانه تشکیل داده اند.

طبق گزارش پایگاه خبری i24 ، گزارش این شبکه صهیونیستی اذعان می کند که تل آویو سعی دارد تا این روایت خود را غالب کند که پهپادهای حزب الله فقط برای صهیونیست ها  تهدید امنیتی نیستند و این موضوع یک تهدید جهانی است.

رسانه های صهیونیستی ضمن توصیف این جلسه به نشستی کاملاً محرمانه، از برگزاری آن به ریاست کارین الحرار وزیر انرژی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

علاوه بر او، تمام نهادهای امنیتی مانند موساد و شاباک [سازمان اطلاعات و امنیت داخلی تل آویو]، ارتش رژیم صهیونیستی و مسئولان رسانه ای در این نشست شرکت داشته اند.

رسانه های عبری زبان می گویند که مقامات امنیتی تل آویو در این نشست مدعی آمادگی برای مقابله با پهپادهای حزب الله شده اند اما در عین حال، این گزارش ها تاکید دارند که پیام های اسراییل به حضور پهپادهای مقاومت لبنان در میدان گازی کاریش، پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپادهای حزب الله؛ موضوع جلسات محرمانه صهیونیست ها

پهپادهای حزب الله؛ موضوع جلسات محرمانه صهیونیست ها