مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-05اقتصادي

نوسانات قیمت مواد اولیه بخش صنعت مهمترین مشکل واحدهای تولیدی است


رییس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: کمبود مواد اولیه و نوسانات قیمت آن به ویژه در حوزه صنعت مهمترین مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان است.

- خلیل رجبلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه و کمبود آن، سرمایه گذاران بخش خصوصی و تولیدکنندگان از تمام ظرفیت واحدهای تولیدی خود استفاده نمی کنند.

وی تصریح کرد: معوقات بانکی برخی واحدهای تولیدی از دریافت تسهیلات بانکی در گذشته، نبود سرمایه در گردش و برخی موضوعات دیگر از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی در راستای تولید است.

رییس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در راستای شعار سال و حمایت از واحدهای تولیدی در جهت رفع موانع تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان گنبدکاووس جلساتی را با فرماندار محترم، مسوولان استانی و هفته گذشته  نیز جلسه ای با رییس دادگستری و دادستان جدید  شهرستان در محل شهرک صنعتی برگزار کردیم که مشکل یک واحد تولیدی در همان محل توسط دادستان حل شد.

وی ادامه داد: رفع موانع تولید سبب استفاده از تمام ظرفیت واحدهای تولیدی شهرستان شده و این امر افزایش تولید و اشتغالزایی را در منطقه به دنبال دارد.

رجبلی گفت: در حال حاضر تعداد 126 واحد دارای پروانه بهره برداری در شهرستان ثبت سامانه شده که از این تعداد 113


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات قیمت مواد اولیه بخش صنعت مهمترین مشکل واحدهای تولیدی است

نوسانات قیمت مواد اولیه بخش صنعت مهمترین مشکل واحدهای تولیدی است