مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-05سياسي

سرلشکر باقری: ایران امن و آرام میان آتش غرب آسیا


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش پرچمداران دین و اندیشه گفت: ما میانه آتش منطقه غرب آسیا در کشتی امن، آرام و نجات بخش از ناامنی ها به سر می بریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور روحانیون شیعه و سنی استان کردستان در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و کردستان گفت: مسیر شهدا در کردستان نمونه روشنی از عجین شدن خون شیعه، سنی، کرد و سایر اقوام برای حفظ دین و میهن و سرفرازی ملت بود و تصویر روشنی برای آینده ما ترسیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه روحانیون کردستان 54 شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب کردند، گفت: تمام روحانیون ولایی و انقلابی این استان هم قطعاً رهروان راه شهدا و منتظر گذر از چنین مسیر نورانی هستند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: مسیر شهادت در کردستان نمونه روشنی از عجین شدن خون شیعه و سنی، کرد و سایر اقوام کشور برای حفظ دین مبین اسلام، میهن اسلامی و عزت و سربلندیمان بوده و برای آینده کشور ترسیم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: ایران امن و آرام میان آتش غرب آسیا

سرلشکر باقری: ایران امن و آرام میان آتش غرب آسیا