مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-05اقتصادي

ظرفیت تولید ماهی در چهارمحال و بختیاری 7 هزار تن افزایش می یابد


مدیر امور شیلات و آبزیان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 250 درخواست پروانه جدید شیلات با ظرفیت حدود 7 هزار تن داریم که در حال ساخت و ساز هستند و بعد از تکمیل، - رضا کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: 420 پروانه بهره برداری شیلات در استان صادر شده است که ظرفیت این مزارع پرورش ماهی حدود 13 هزار و 500 تن در سال است و 250 درخواست پروانه جدید با ظرفیت حدود 7 هزار تن نیز داریم که در حال ساخت و ساز هستند و بعد از تکمیل، پروانه فعالیت دریافت می کنند.

مدیر امور شیلات و آبزیان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: تمرکز شیلات ها به ترتیب در شهرستان های اردل با تولید سالانه 7 هزار تن، لردگان و سپس کوهرنگ گزارش شده است.

وی با بیان اینکه آمار تولید ماهی سالانه به دست می آید، اظهار داشت: تازه ترین آمار از تولیدات سال گذشته است که 32 هزار تن بوده اما میزان تولید سال جاری به علت خشکسالی های پی درپی و تهدید منابع آبی قابل پیش بینی نیست.

هزینه تولید ماهی 20 درصد بیشتر از درآمد کریمی با اشاره به اینکه هزینه های تولید ماهی با قیمت فروش همخوانی ندارد، بیان کرد: هزینه هایی که برای پرورش و تولید ماهی صرف می شود 20 درصد بیشتر از درآمد فروش است لذا تولید ماهیان سردابی برای سرمایه گذار خیلی بصرفه نیست و این شرایط آینده این صنعت را تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید ماهی در چهارمحال و بختیاری 7 هزار تن افزایش می یابد

ظرفیت تولید ماهی در چهارمحال و بختیاری 7 هزار تن افزایش می یابد