مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-05سياسي

رسانه ها در عین امیدآفرینی، مطالبه گر باشند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: رسانه ها باید هم امید آفرین باشند و هم اینکه مطالبه گری کنند چرا که اگر جامعه ساکت باشد خطرناک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت روز قلم برگزار شد، اظهار کرد: تاکید خداوند متعال بر اهمیت قلم در آیات قرآن، نشان از اهمیت ویژه آن دارد و از این رو مصادیق قرآنی در خصوص اهل قلم فراوان وجود دارد.

  وی افزود: خداوند متعال قلم را با کرامت پیوند زده و به انسان تاکید کرده که کرامت پل ارتباط همه انسان ها است.

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: باید مراقب باشیم از دایره عدالت خارج نشویم که در این مسیر حضرت علی(ع) می تواند الگوی خوبی برای بشریت باشد چرا که رفتار حضرت، سرمایه بشری است و ضرورت دارد که از آن صیانت شود.

امام جمعه قزوین یاد آور شد: هر تولید محتوای ما باید خمیر مایه ای از کرامت داشته باشد و بنابراین مبانی کرامت باید در جامعه تسری یابد.

آیت الله عابدینی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با کرامت به جایگاه رفیعی رسید، گفت: معتقدم زمانی که شما خبرنگاران در مورد یک موضوع قلم بدست می گیرید  بصیرتی طلوع کرده و گویی همه ابزارها کمک می کنند تا شما بنویسید و تاثیرگذار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در عین امیدآفرینی، مطالبه گر باشند

رسانه ها در عین امیدآفرینی، مطالبه گر باشند