مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:122022-07-05دانش

مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از 20 تیرماه آغاز می شود


مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه 20 تیرماه آغاز می شود و تا روز شنبه یکم مردادماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه 20 تیرماه آغاز می شود و تا روز شنبه یکم مردادماه ادامه دارد.

برای تمام داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1401 و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعداد های درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کرده اند، مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال جاری از روز دوشنبه 20 تیرماه آغاز می شود و تا یکم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین آزمون اختصاصی (مصاحبه) داوطلبان واحد های ارس، کیش و امارات نیز در خلال روز های فوق برگزار می شود.

داوطلبان لازم است به منظور اطلاع از تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود از روز سه شنبه 14 تیر ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.

azmoon.

net نسبت به دریافت اطلاعات فوق اقدام کنند.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی نسبت به دریافت اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اقدام کنند.

همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعداد های درخشان و آزمون اختصاصی واحد های ارس، کیش و امارات می توانند یا وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از 20 تیرماه آغاز می شود

مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از 20 تیرماه آغاز می شود