مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-05اقتصادي

2 نرخی بودن ارز به صنعت دام و طیور آسیب زده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در نشستی که به منظور رفع مشکلات تولید کنندگان عرضه مرغ و تخم مرغ برگزار شد، گفت: دغدغه ما این است که اگر تصمیمی در کمیسیون کشاورزی گرفته می شود آن تصمیم با واقعیت مطابقت داشته باشد، مسلما نظرات تولیدکنندگان در کف میدان می تواند کمک کننده این موضوع باشد.

وی افزود: تولید پایدار درصورتی محقق می شود که به صورت همزمان هم از تولید کننده و هم از مصرف کننده حمایت شود.

  عباسی ضمن تاکید بر دانش بنیان کردن تولید خاطرنشان کرد: همیشه نقل محافل است که میزان نهاده دامی موجود کم می باشد یا قیمت تمام شده محصول تولیدی زیاد است، چقدر از دانش روز جهت افزایش بهره وری و تغییر ضریب تبدیل استفاده کردیم.

وی در ادامه افزود: سال گذشته 12.

5 میلیارد دلار برای واردات نهاده دامی تخصیص پیدا کرد، چرا به سمت افزایش میزان تولید نهاده های دامی در کشور حرکت نکردیم ؟ یا به چه میزان روی جایگزینی نهاده های دامی سازگار با اقلیم کشور کار شده است؟ عباسی با انتقاد نسبت به رویکردهای پژوهشی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی جهاد کشاورزی خواستار فعال تر بودن مراکز تحقیقاتی و مطالعاتی در عرصه کشاورزی شد و افزود: تاثیر پژوهش های دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی جهاد کشاورزی بر حوزه تولید پروتیین سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نرخی بودن ارز به صنعت دام و طیور آسیب زده است

2 نرخی بودن ارز به صنعت دام و طیور آسیب زده است