مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-05اجتماعي

مستمری مددجویان بهزیستی در منطقه زلزله زده هرمزگان 3 برابر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا کاظم زاده مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه مدیریت بحران بلافاصله پس از وقوع زلزله تشکیل و گروه های محب و اورژانس از ابتدای حادثه در منطقه حضور پیدا کرده ارزیابی های اولیه را انجام دادند و افرادی که آسیب دیده بودند، شناسایی شدند.

وی افزود: 125 نفر از مددجویان توانبخشی و 28 نفر از مددجویان حوزه اجتماعی بهزیستی بر اثر زلزله اخیر آسیب دیده اند و منازل مسکونی و وسایل زندگی این مددجویان صد در صد تخریب شده جان باخته ای نداشته ایم.

کاظم زاده تصریح کرد: با توجه به تفاهم نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن، تسهیلات لازم برای ساخت مسکن این مددجویان در اسرع وقت توسط بنیاد مسکن به آن ها پرداخت خواهد شد.

وی از کمک سه میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی برای کمک به زلزله زدگان هرمزگان خبر داد و گفت: در حال توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی بین آسیب دیدگان هستیم و به محض اینکه اسامی آسیب دیدگان این زلزله مشخص شد سازمان بهزیستی سه برابر مستمری معمول را به حساب مددجویان آسیب دیده واریز می کند.

انتهای پیام/88050/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری مددجویان بهزیستی در منطقه زلزله زده هرمزگان 3 برابر می شود

مستمری مددجویان بهزیستی در منطقه زلزله زده هرمزگان 3 برابر می شود